There's not a boring page in my life story

Vill bara börja mitt inlägg med att säga förlåt till essie123. Spelade mot denna person i Bubble Machine och bara drog. Men jag tänker lägga mig efter detta lilla inlägg.
Min diet går ganska hyffsat måste jag säga. Tror mig redan ha förlorat 1 kg. Inte för att det syns. Men jag känner mig fräschare.
Annars händer inte mkt i mitt liv. Kom tillbaka till Ö-vik igår (eller förrigår om man ska vara korrekt med tider), och har inte gjort ett skit här. Fast iofs så gick ju jag å Linda till Lidl och Kvantum idag och shoppade. Det är ju en liten bit att traska. Mina axlar mår ju lite soggigt just nu. I morgon tänkte jag börja städa och skriva klart den där jävla rapporten som skulle ha varit klart för 7 år sedan, känns det som.
En sak jag vill prata om, riktigt är fulla människor. Fy fan vad jag hatar dom. Speciellt blonda dryga tjejer som tror att dom äger världen. Igår när jag var på väg hem ifrån Linda kliver två fulla brudar ut från en bil. Dom vinglar lite över vägen en liten bit framför mig när plötsligt den ena kastar en flaska ifrån sig. Den flaskan flyger rakt in i en vägg och går sönder i ett x antal bitar. Grejjen med det hela är att jag står ca 2 meter från flaskan och har hjärtat i halsgropen. Hade jag stått en meter längre fram hade ett regn av glassplitter fallit över mig och skadat mig totalt. Och hade jag varit ännu längre fram när flaskan flög hade jag fått den i huvudet och tuppat av.
SÅ FY FAN FÖR FULLA ÄCKLIGA TJEJER. JAG HATAR DOM.
Annars så rädda syrran och jag livet på en full liten kille i viken som vi fann däckad i en buske på väg hem. Det var tur att hennes kopisar kom och hjälpte till. Jag fick inge liv i han hur mkt jag än ruskade. Men den sagan slutade gott. Tror jag.
Det var bara detta jag ville prata om för tillfället. Mer meningslöst dravvel kommer sen.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback