The hardest button to button

FAN FAN FAN.
Sitter nu här på biblioteket och "pluggar". Går ju jättebra (ironin bara flödar ur mig). Men. Jag måste väl ta tummen ur srshlet och fixa det här nu. Förstår inte att det ska vara så sjukt jävla svårt att ha lite självdiciplin. Ibland hatar jag verkligen mig själv. Jag är en total looser. Och som jag har sagt innan så är jag en sjuk människa. Mycket sjuk människa.
Om det finns nån där ute som käner för att hjälpa mig och piska mig blodig tills jag har skrivit alla mina uppsatser m.m så vet ni vart jag finns. Om inte kan jag berätta att jag bor mitt i centrala Ö-vik. Mer centralt kan det inte bli. Fast det beror ju på hur man ser det.
Nej. Jag ska väl fortsätta med mitt pluggande nu.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback