Pissenisse

Vad ska jag säga. Allt känns bara som skit just nu. Linda skällde på mig igår. Fast det var ju inge elakt. Hon va lite sur på mig för att jag bloggar istället för att plugga. Men iofs så bloggade ajg ju om plugg. Räknas inte det?
Annars ringde min lärare mig igår och var måttligt sur på mig. Dels för att jag inte har skickat in min rapport ooch dels för att jag inte kontaktat avdelningen på sjukhuset där jag ska ha min VFU. Men va fan. För det första med rapporten. Den skickade jag in igår. Så där fick läraren bita i det sura äpplet. Och för det andra medVFU:n. Varken Linda eller jag har fått någon information om vad vi ska göra. Det enda vi har fått veta är vilken avdelning vi ska vara på. Känns ju jättretrevligt att man får skäll för något som man inte har en aning om. Fy fan för att gå på universitet. Börjar verkligen hata det som pesten. Man kanske ska ta jobb som kassörska på ICA ändå.
Annars mår jag bara bra. Fick träffa Anna idag. Saknar henne massor. Och innan hon går undrar hon om vi vill festa med henne. Klart att man alltid vill festa med Anna. Hon är bäst. Fast det är ganska många jag tycker är bäst.

La mig rellativt tidigt igår för att vara Annika. 23.45. Det är jättetidigt för att vara mig. Och av nån konstig anledning försov jag mig ändå i morse. Jävla skit. Och innan jag somna kom jag på värsta bästa inlägget jag skulle skriva. Med paranteser och allt. Men det försvann nån gång där i natt.
Så jag tänkte sluta mitt lilla klagoinlägg nu. Är så kissnödig att jag börjar se gula ubåtar. Ska bara lägga in en fin liten bild jag fann på postsecret å. Den talade till mig ganska mkt. Ser mitt liv passera förbi när jag ser den. Så ha det så bra folket så hörs vi.
Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback