Onsdag

3:dje dagen på min diet. Och jag är helt fucked up. Började med att jag vaknade 10.30 idag av att Linda ringde. Bye bye frukost och mellanmål. Men skönt som satan var det att få sova. Sedan lunch med Linda innan hon och hennes karl skulle fara till Östersund. Själv gick jag och fikade med Alex å Sanna. Och jag var duktig. Drack bara kaffe. Och det får man göra. Så länge man inte dricker allt som inte är vanligt bryggkaffe. Men vi satt ju å fika till långt över mellanmålet. Så det missade jag också. Så det blev lite nötter när jag kom hem. Middagen var ju bra iaf. Pannbiffar från igår. Satan vad goda dom är. Helt underbart mumsiga. Undrar hur det kommer att bli när jag far hem. Jag hoppas det går bra. Är ju lite seg på att följa dieter. Men den här är helt underbar. Om man följer den. Man är aldrig hungrig. SÅ haha på dig Mikael. Din diet kan ju slänga sig helt åt skogen.
Men prat om annat. JAG VAR PÅ HOCKEY IGÅR. Fy fan va härligt det var. Annika blir som en helt annan människa. Så fort jag sätter min fot inne i arenan fylls jag av ett helt underbart rus. Och lukten från arenan gör mig helt galen. Jag älskar verkligen att gå på hockey. Blir som en helt vanlig människa. Jag skriker, skrattar och ler ända ifrån mitt trasiga lilla hjärta. Det finns inte en enda som tittar snett på mig förutom dom som hejjar på motståndarlaget. Och vilken match det var. Oj jävlar. Aldrig vart på en roligare match. Och att Modo totalkrossade Frölunda. Det var som att vara i himmlen. Eller 6:te raden då. Platserna var helt underbara. Gaahhh. Fast det var en sak som fattades. Foppa. Brukar se honom sitta och sura i sitt lilla bås. Men inte igår. Det var ju lite tråkigt. Fast så som Modo spelade så bryr jag mig inte. Fett roligt var det.
Jaja. En sak till innan jag säger hej då. Pratade med sexy idag. Frågade henne vilka som sjunger till Canon-reklamen och hon bara "Monty Annika. Och låter heter Seglaren." Så jag tänkte lägga ut den här som slut på mitt inlägg. Hoppas folk är lika glada och upprumda som jag. För jag har fortfarande inte kommit ner från himmlen. Inte efter det jag fick veta idag.
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback