I want to hold your hand

Oh my GOD.
Linda var över idag. Vi drack vin och titta på Dobbidoo (hur de nu stavas). Satan va länge sen det var. Hon och jag körde ju i våras att vi satt hemma hos henne och drack vin till så ska de låta. Det är inte lite vi vrålar ikapp till låtarna. Så roligt. Sedan stannade hon en stund till innan hon gick hem. Hon berättade då för mig att nya säsongen på Glee har kommit. Jag blev helt till mig. Nästan alldeles våt i trosan. Så vi sökte lite och tittade på små klipp. Tills jag visade henne surfen och att avsnittena fanns där. Så nu ska vi se på Glee i morrn. Hehe.
Men nu till saken. Har tittat på helt meningslösa "Will it blend" i flera timmar nu och sket sedan i det för att fortsätta titta på bitar ur nya Glee på youtube. Då kom jag till denna video. Jag gråter så att jag håller på att dö. Det är det vackraste jag sett på länge. Va fan finns inte Kurt på riktigt för. Jag älskar honom.
Hoppas ni gillar det lika mkt som jag.
Ha de gött alla.
Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback