Hush Hush Hush

Hahahaha. Fy fan va sämst jag är. Den här dieten går käpprätt åt skogen. Det är inte bra att hälsa på sina föräldrar. Det finns ju bara goda saker att äta här + att jag har en lillasyster som bara skäller på mig och säger att jag ska äta som jag vill och röra på mig. Fast jag vet inte. Den här veckan som nu har gått. Jag vet inte om det är jag som inbillar mig. Men jag tycker att min mage är något mindre än innan och mina pyjamasbyxor sitter inte lika hårt om mina lår något mer. Fast då ska vi ta i räkningen att pyjamasbyxorna satt som ett ålskinn innan sommaren och att hela sommaren har jag sprungit upp och ner från backen till sjukhuset.
Annars har jag inte mkt mer att tillägga. Jag borde sova. Får syster reda på att jag ligger framför datorn så kommer hon att döda mig. Ska bara lägga in en video på en låt jag hörde idag. Min syster och jag satt och spelade spel på nätet. Och eftersom min syster bara vill spela läskiga spel får jag sitta med hörlurarna på mig och lyssna på skiten. Eftersom hon är för feg för att både titta och höra. Och titta och titta. Hon blundar för det mesta och frågar mig om hon kan se på skärmen. Men så spelade vi ett spel som heter "Alice is dead". Och i det spelet spelades en låt som jag blev helt kär i. Satt och sjöng lite på den eftersom den spelades om och om igen. Min syster blev mer eller mindre galen på mig eftersom jag sjöng om "The Boogeyman". Men den var helt underbar. Lät som en liten barnsång. Så nu lägger jag ut den så får ni bestämma skälva. Om den är väldans söt eller helt fruktansvärt kuslig.
Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback