Hello hello baby

Ja. Då är jag här igen. Full som vanligt. Men nu är det inte så farligt. Lite salongsberusad bara. Även om jag har fått i mig en hel del. Men det bli väl så med åren.
Innan jag nu loggade in såg jag nått om lussebullar och om det var för tidigt. Det enda jag har att svara på det är JA. Det är på sjukt alldeles för tidigt. Dom ska komma till första advent. Och inte innan. Fy skäms på folk som börjar med julen nu.
Annars har jag haft en bra kväll. Har hört det ena med det andra som är bra med mig. Blir lite smått chokad. Faktiskt. Inget ljug här.
Jag är så van med att folk tycker illa om mig. Så när dom säger snälla saker blir jag helt stum. Jag vet inte vad jag ska säga. Hoppas dom inte tar det som en dålig sak.
Sen en till sak. Som ni ser så är jag rätt tidigt hemma för att ha vart ute. Men mina pengar tog slut och ingen öl kunde jag köpa. Så jag följde med Linda och Robert hem. Sen drog jag hem till mig efter att jag bytt kläder. Och när vi är på väg hem pratar dom om att nån är intreserad av mig. MIG. Va fan. Det har aldrig hänt mig att nån någonsin känt något extra för mig. Fast nu är jag elak. Jag minns för ungefär 1,5 år sedan. Så jävla intresserad jag var för den killen, han för mig.
Så det måste ju finnas något folk faller för mig. Lilla jag.
Ja.
Nej. Nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer. Nu ska jag äta något för att sedan sova.
Ha de gött folket.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback