Arg

Är så sjukt arg på bloggen nu. Hade ju skrivit värsta inlägget och postat det. Men inte fan syntes det på bloggen när jag gick in på den? Är det fler som har det problemet?
Annars tuffar allt på som vanligt. Jag begraver mig i mitt rum med min dator och skiter i världen utanför. Jag har 5 miljoner saker jag borde göra. Men det är roligare att sitta och läsa fanfiction. Och ju porrigare dom är desto roligare är det. Jag är sjuk. En sjuk sjuk människa. Slå ihjäl mig någon. Tror inte att de flesta skulle klaga. Dom skulle nog må ganska gott om jag försvann.
Se bara när jag opererade mig. Inte fan va de någon som saknade mig då. Förutom familjen då. Pappa var så söt. Under min andra operation jag gjorde då var han så nervös och orolig att han åkte till köpis och vankade där i flera timamr för att tänka på något annat. Haha. Ibland kan dom överraska en. Väldans mkt.
Har inte så mkt mer att säga. Vaknade relativt tidigt idag. 7.30 tycker jag inte är så pass sent att vakna när det är frukost kl 7. Och dieten går bara fint. Blir mindre och mindre hungrif om kvällarna. Om dagarna är det ju omöjligt att vara hungrig. Man äter ju konstant. Och idag, än så länge, har jag inte hoppat över ett enda mål. Nu ska jag iväg och koka ris. Fattar inte att de ska ta upp emot en timme att koka det förbannade riset. Men gott är det. Tycker jag. Jämtemot min dietkompis. Fy på dig Linda.
Men ne. Jag tycker om dig ändå. Bli inte arg.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Jag tycker om dig också hjärtat! och riset är inte alls så äckligt, de var bara lite väl geggigt för min del när vi åt de, men de kan ju ha med kycklinggrytan att göra:P

2010-10-09 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback