Smakar lite som hockey

Ok. Tänkte börja inlägget med att prata om bajs. Så ni som inte vill läsa om bajs kan ju hoppa ner till nästa stycke.
Annika bajsade häromdagen. Inte så konstigt. Men de konstiga i det hela var att mitt bajs var rött. KNALL RÖTT. Det var som om att man hade hält ner en flaska med outspädd svartvinbärssaft i toalettstolen. Alltså. Det går inte att beskriva hur rött det var. Jag har försökt iaf. Ringde min kära mor och var helt fruktansvärt upprörd över detta och undrade om det kunde bero på att jag hade druckit hinkvis med röd saft. Men man brukar ju inte bajsa rött efter saft. Så det lät ju lite långsökt. Och mamma bara helt coollungt frågar om jag har käkat rödbetor dom senaste dagarna. Då går det upp ett ljus för Annika som kommer på att dagen innan hade jag ju vräkt i mig en hel del rödbetor. Säger det till mamma som bara suckar och frågar vem av oss som är sjuksyster egentligen.
Berättar det för Linda idag och hon håller på att dö av skratt. Fast jag börjar ju hela samtalet med att undra om man får prata avföring med sina kompisar. Så det kanske inte är så konstigt.

Så. Nästa stycke här. Älskar min lillasyster. Sitter här i min ensamhet efter att Linda å jag har tittat på Glee och käkat kakor (jag vet jag vet. Det tillhör inte dieten. Men va fan. Det var HALLONGROTTOR). Får ett sött litet mess av min syster som undrar om jag sett nya Foppareklamen. Annika blir helt vild i byxan och börjar söka på youtube. Hittar den och skrattar gott. Sedan får jag ett mess till av syster som säger att bästa med allt är när han säger "Smakar lite som hockey". Då börjar Annika att fundera igen och kommer fram till att han inte alls säger så. Ser på klippet igen, och där finns det. På slutet. Fan va jag är både blind och döv.
Men men.
Nu har jag pratat både Foppa och avföring. Dags att runda av. Slutar med att lägga in reklamen. Den äger ju.
Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback