Running Beer

Ja. Då har jag min sista dag på praktiken i morgon. Jag är lite lessen i hjärtat. Så underbart jag har haft det. Alla har varit så snälla och hjälp mig så otroligt mycket. Går inte att beskriva allt. Och jag kommer sakna Medicin Avdelning 2 nu. Att få traska upp till sjukhuset vareviga morgon kl 6 eller att traska hem på nätterna sådär 10-halv 11. Ja. Mer finns inte att säga än att dom har riktigt lyft upp mig totalt.

Annars det jag ville skriva om. Ställde mig på min nyinköpta våg (som visar rätta kilon jämfört med den gammla) innan jag skulle kissa. Bara för att på skojs skulle se hur mycket man kan gå ner av att kissa. Nu sluta ju mitt toabesök som det nästan alltid gör. Att jag även måste bajsa. Men men. När jag var klar och ställde mig på vågen efteråt visade den mig att jag hade gått ner 0.8 kg. 0.8 KG. Vem fan går ner nästan 1 kilo av att gå på toaletten. Det är ju helt sjukt ju.

Den andra saken jag vill prata om. Hur sjukt jävla mycket jag älskar Alex. Hon är fan bäst i världen. Så jävla söt. Helt underbar. Det är så underbart att få träffa henne sådär ibland och bara prata om en massa skit. Och hon tänker på mig och jag får bestämma helt själv. Tack för det hjärtegullet.

Nu till min fina titel på mitt inlägg. Började helt sonika tänka på min kära far. Hade en uppgift på högstadiet någon gång när vi skulle spela upp en kärlekslåt. Frågar min far om hjälp och han börjar praddra på om nån "Running Beer". Jag fattar nada. Vad är det för kärlek om en låt hanslar om öl? Visade sig att det skulle vara "Running Bear". Och bara för att jag är så snäll så lägger jag ut den här så att ni kan få lyssna på den. Den är ju lite gullig faktiskt.

Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback