Jag mår illa...

Så sjukt jäkla illa. Fick ett mess av gulle Alex igår som undra om hon fick titta förbi och dricka lite vin. Jajjemen svarar jag men påpepar ändå att jag har de skitstökigt. Men inte bryr hon sig. Hon kom på en timma med en dunk vin och några öl. Och som vi drack och prata och drack och prata. Fy fan vad full jag blev. Sen drog vi till Harrys med Nicklas. Fast han såg vi inte på hela kvällen. Och väl på krogen drar vi en 6:a Gin och Tonic. Det var inte bra. Mindre bra var den där sista Cosmopolitan vi dricker typ 1 kvart innan krogen stänger. Inte för att jag fick så mkt av den drinken i mig. Det mesta fick jag på mig tack vare nått jävla fyllo som knuffar på bordet drinken står på. Lite blöt och sur jag var efter det då. Morr.
Sen går vi hem iaf. Lilla Alex och jag. Men innan vi gör det dansar vi lite på dansgolvet och jag blir upphånglad av nån jävla karl. Får panik och drar iväg Alex mot utgången. Sen går vi till torget och Alex väntar på sin taxi. Då kommer Nicklas fram till oss igen. Om han inte träffa oss på vägen hem till och med. Jag börjar få lite svaga minnen här. Och efter att vi sagt hej då till Alex och går hem så är allt svart fram tills det att jag vaknar i min säng. Har lyckats fått på mig pyjamasbyxorna iaf. Men resten av kläderna har jag på mig. Och jag har ingen aning om vad som har hänt. Jag vågar inte träffa Nicklas. Tänk om jag har sagt något skitpinsamt till honom. GAAAHHH. Jag får sluta dricka alkohol. Blir bara så fel efteråt.
Tappat ett örhänge har jag gjort å. Dom var jättefina. Låg en massa spyor i min toalett i morse med. Jag måste ha varit helt askalas när jag väl kom hem. Men det slutade ju bra iaf. Förutom att jag har förlorat ett örhänge och slagit sönder en blomkruka.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback