Im the king of the world

Eller så inte. Men jag tycker jag är duktig som stoppar händerna i korridorens diskmaskin för att se vad det är som gör att det blir stopp i den. Massa äckelvatten i botten på den maskinen. Men de e ju inte konstigt att det blir stopp om ingen sköljer av sakerna de stoppar i den maskinen. Usch usch.
Meen. Det här inlägget tänkte jag ge till Joakim. Lilla söta Jocke som bor i min korridor. Han är som en liten pappa nästan. Det började i måndags när jag prata i telefon med Linda. Blir lite småsur på henne och kallar henne för bitterfitta. Visserligen pratar jag med henne i köket, så jag får väl skylla mig själv litegrann. Men Jocke står bredvid och bara "Men Annika. Vad är det för språk du använder". Det andra lilla söta han gör hände igår. Det har snöat som fan här natten mellan tisdag och onsdag. Så det ligger ungefär 1dm snö ute nu. Linda kommer förbi på kvällen igår och vi ska traska iväg och fika. Då sätter jag på mig mina converse, eftersom det är de enda hela skor jag äger. Då står Jocke utanför rummet mitt och utbrister "Ska du ha på dig dom skorna nu?". Ja svarar jag och fortsätter med att säga att de är dom helaste skorna jag har. Jag har andra skor som inte är trasiga. Men det är små söta sommarskor och det är ju ännnu sämre att ha på sig. Så...
Ja. Det är lilla Joakim det. Kommer sakna honom som satan sen när han flyttar. Hade ju varit bättre om jag kunde flytta jag å. Men så är jag ju så dålig i skolan att jag måste gå om. Suck.
Nej. Nu ska jag väl ta och städa lite. Har ju halvtidsbedömning i morrn och måste hitta lapparna för detta. Fan va mitt rum ser ut.
Jaja. Ska sluta klaga nu.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback