MEN VA FAN

Har nu skrivit en massa om hur jag älskar min syster. Och så försvinner allt.
Ni får ursäkta mina stavfel. Men jag är full som ett as. Jajjemen. Gick med Linda till Max. Det är ju en historia för sif.
Men som sagt. Det jag skrev var att jag ville att min syster skulle skick at mess till mig vem som vann schlagern. Och strax efter tolv får jag ett mess om att amy diamond vann. Då då vet jag. Tyskland vann alltihop. Även om jag höll på Belgien. Sverige var ju bara skit. Så de skit vi i. Blev bara glad äver att hon int gick vidare. Satan va full jagär. Är det någon som klagar på stavfel så skit i er. Jag tycker mig klara mig bra.
Nu ska jag sova. Ville bara med detta inlägg säga hur mkt jag älskar min lillasyster. Hon är BÄST. Tror nog jag ska tattuera in henne namn någonstans på min kropp. De borde ju göra henne något glad.
Men nu e ja klar. Ska lägga mig nu och sova. Tidigaste tiden jag ska sova för denna vecka. Och åter igen. Skit i stavfelen och jag skaka hand med adam tensta ikväll. Bara för att jag är bäst.
Puss puss.

//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback