You think I'll let it go you're mad

Ohh. Annika har vart sur hela förra veckan. Inte så konstigt. Men det har jag nu fått prata av mig. Är så hemskt när man inte kan prata med en del personer om sina problem. Man blir så låst då. Men jag har ju alltid Johanna och Malin. Enda nackdelen med att prata med dom att de kortaste samtalen med dom ligger på 1,5 tim. Det är inte så bra för telefonräkningen. Men skit samma. Det är inte ofta jag pratar med dom. Bara när jag får problem. Som nu. Men nu är det över. Hoppas jag. Annars hoppar jag framför ett tåg eller nått.
Nej nu måste detta bli gladare. Annika ska klippa sig idag. Linda ska få sätta saxen i mitt hår. Nu ska vi ta bort skatbot och se vad som blir kvar. Spännande värre. Syrran klippte det ju för inte så länge sedan. Men allt blir bara värre och värre med mitt hår. Har köpt vitaminer till håret nu för 400 kr. Jag hoppas det var värt det. Mina pengar bara försvinner och försvinner. Synd om mig.
Annat kul som har hänt. Nej. Linda fick en smärre chock idag. Men det var inge kul det heller. Inget är roligt nu för tiden. Annika börjar väl samla på sig frustrationer igen. Måste få ut dom. Men de e inte så lätt. Inte alls. Jävla skit. Blir nog att jag tar det där tåget ändå. Finns inget annat skojsigt att göra. Känns som om allt går utför nu. Skola, relationer och ekonomin. Bajs på allt.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Micke

Du kan alltid prata med mig :) Kommer sakna dig på söndag :(

Postat av: Micke

Jag lovar härmed att om Pernilla eller den andra skatan jessika vinner, ska jag bli straigth!

2010-03-10 @ 13:59:31
URL: http://shyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback