I'm through with playing by the rules Of someone else's game.

Vart fan är mitt liv på väg. Herre gud.
Linda bryr ju sig mer om mitt sexliv än vad jag gör. Fast jag kan ju inte klaga. Det värsta är ju bara att jag fan har ett kk nu. Några sms här och några samtal där och pang säger det så är han hos mig. Det är ju lite gulligt i sig. Men nej. Jag vill inte vara så. Trodde aldrig att jag ens skulle ha en kk för 10 år sen. Iofs så trodde jag ju att jag skulle vara oskuld och halvnykterist för en 10 år sen också. Och nu ligger man här i en säng i Ö-vik och undrar vart fan livet har tagit vägen. Finns inte ens ett tecken på att karln har vart här heller. Bara det öppnade kondompaketet på golvet. Nee Annika, skärp dig. Bakis är jag å. Och ska åka till Solle senare idag. Kul kul... NOT. Aja. Det får gå. Som allt annat i mitt liv. Undrar om jag ska lägga mig och sova igen.
Puss Puss världen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Såja älskling <3 Allt jag gör de gör jag av kärlek till dig! :)

2010-03-14 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback