Tattoo

HIHI.
Annika har tattuerat sig. Visserligen var det förra onsdagen jag gjorde det. Men jag är lika glad nu som då. Jävligt snygg blev den. Och tid tog det. Satt i 5 timmar hos Zid. Det tog inte 5 timmar att göra den, men vi var där i 5 timmar ändå. Kom dit till 12 och då var ingen där. Men inte gjorde det något. Var bara för mig att bli ännu mera nervös än vad jag var innan. Sen vi halv 1 kom Zid intumlande och va så lessen att han var sen. Men som sagt gjorde det inget. Jag hade ju hela dagen på mig. Tattueringen jag gjorde tog 3-3.5 timmar att göra. Och snygg som satan är den. Zid är min nya stora idol. Han kommer nästan före Foppa och Elena. För Zid är grym. När jag väl har tagit kort på min tattoo så ska ni få se den. Den äger fett. Blev klart mkt mkt snyggare än vad jag hade tänkt att den skulle bli. Till och med familjen tyckte att den var fin. Då jävlar är den snygg.
Var väl bara det jag ville säga. Att Mr Zid är bäst i världen. För tillfället. Snart finner jag säkert någon annan människa som jag kommer att avguda.
Annars kommer inte nå mer skoj att hända. Funderar på att väcka lillasyster. Hon ligger bredvid mig här i soffan och sover så sött. Men så har hon vart på skolan idag och fått väldigt fina kommentarer på alla de uppgifter jag har hjälp henne med. Vi är bäst när det kommer till filmanalyser. Hahah.
Undrar om jag inte skrivier bättre på fyllan än när jag är nykter. Känns lite som det just nu. Och nej. Jag är spiknykter. Annars får inte Annika köra bil. Vilket hon har gjort nästan hela helgen. Satan vad roligt det är att köra. Har vart så körkåt nu att det nästan har blitt för mkt prat om bilar. Men det tog jag bort genom att tatturea mig. Så nu pratar jag bara tattueringar. Folk vill ju nästan slå ihjäl mig. Hahah.
Men men. Kort på min fina tattuering kommer snart. När syster vill ta ett. Annars så säger jag hej då för tillfället. Ska försöka få liv i skrutten nu.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback