Städdag

Borde egentligen städa skiten ur mig just nu. Men det finns ju så mycket annat roligt att göra. Som att gå igen sveriges 99 snyggaste hunkar. Ja den listan ni. Hälften av alla karlarna som var med hade jag ingen aning om vilka det var. Foppa kom på 59 plats. Lite för långt ner tycker jag. Och vissa kunde jag inte alls förstå att dom var med. Men smaken är ju som baken, delad. Annars så var ju 1:an bäst. På första plats som sveriges snyggaste hunk hade vi prinsen. För vem önksar sig inte en egen drömprins? Jag vet inte. Jag tyckte det var lite roligt bara.
Själv har jag ju ingen smak när det gäller karlar. Enligt vissa av mina nära och kära (mestadels lillasyster).
Annars då. Jag ska plocka råttan ur buren och städa den åt henne. Stackarn har fått bo i samma spån i 2 veckor nu. Jag vet jag vet. Jag är en djurplågare. Men ibland orkar jag bara inte + att hon alltid biter mig den jäveln. Men jag lovar att jag ska städa den idag.
Har fått skor idag med. Av älsklinge Alex. Hon är bäst. Så nu har jag en massa fina skor och lite annat smått och gott som jag fick av henne. Kommer sakna henne som satan när hon nu flyttar. Vilka roliga saker hon och jag varit med om. Finns inte tid att berätta om allt. Och vi har bara känt varandra i 2 år. Inte så långt.
Näe. Jag ska väl försöka mig på att städa min bur med. Den har nog aldrig varit så lortig som den är nu. Det ligger gräs, lera och grus överallt toppat med papper, läxor, böcker och damm. Jag lovar er. Så här skitigt har mitt rum aldrig varit. Men jag bytte sängkläder igår. Alltid något.
Nej nu får jag väl sluta om jag någon gång ska börja. Ville bara prata om Foppa och prinsen. Det va ju ett tag sedan jag skrev om nånting annat än mig själv så. Ha de gött allihopa.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback