Söndag

Ja. Så är det söndag och jag tänkte kassta in ett inlägg här innan jag går och lägger mig.
Har nu suttit och funderat här i två dagars tid. Vilken version är bäst med låten "It's all coming back to me now". Allvarlig. Jag lyssnar på Celine Dion och ryser i hela kroppen. Som hon kan sjunga. Det kan inte bli bättre. Men sen lyssnar jag på Meatloafs version och tycker att ja nu jävlar kan ingen slå honom. Man ryser ju i hela kroppen när han börjar sjunga. Så då lyssnar jag på Celine igen bara för att kolla om Meatloaf är bättre. Och då slås jag av att Celine är bättre.
Och så har jag hållit på nu. Så då frågar jag er. Vem är bäst? Jag lägger ut videorna också så kan ni ju se för er själva. Fråga mig inte om videorna bara. För jag har bara sett Meatloafs och aldrig Celines.
Så det var bara det jag ville. Nu ska jag bädda sängen och duscha av mig regnvatnet.
Tills vi ses igen.
Puss Puss




Vad sur jag blir när folk inte vill dela med sig. Så här får ni Meatloafs version utan videon. Men det kan ni ju leta efter själv om ni vill se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback