Besviken

Är så sjukt jävla besviken på dig.
Hur fan kan du sitta och prata med mig om folk som bara tar utan att fråga när du är precis likadan. Så fruktansvärt besviken jag är på dig. Har du nån aning om hur mycket jag hade sett fram emot att få dricka min sourz. Som jag har pratat om den och verkligen sett fram emot att få ta fram den varma dagar under sommaren. FY FAN VAD JAG ÄR ARG PÅ DIG. SJUKT JÄVLAR LESSEN OCH BESVIKEN. Om du inte fattat det än. Och skit i pengarna. Allt är slut nu. Glöm att jag tänker vara snäll mot dig något mera. FRÅGA FÖRST DIN JÄVLA FITTA. SOM JAG HATAR DIG JUST NU.
Är så arg nu att jag måste lugna mig med Markoolio. Så jävla sämst jag är. Och glöm att jag har något förtroende för dig något mer. Det försvann nu när du tog det enda jag hade att se fram emot. Som jag lovat folk saker.
Jag vet att det inte är mycket att bli upprörd över. MEN DU OM NÅGON BORDE JU FATTA.
FY FAN VAD JAG ÄR ARG PÅ DIG NU.
GÅ OCH DÖ DIN JÄVLA RÅTTA

Kommentarer
Postat av: antonia

du är så jävla vidrig. du är precis likadan själv. fast värre. hur fan har du mage att ens göra allt du gör. du är fan precis likadan själv. ber mig om saker för att sedan hugga i ryggen. tro inte att jag är dum. för då är du minst lika dum själv. gerej nu. efter allt jag gjort mot dig är det här fan det vidrigaste du kunde ha gjort. att värdera tre droppar alkohol mer än sin syster är det värsta jag varit med om när jag tom. sa att jag kunde paya TRE JÄVLA DROPPAR ALKOHOL. fyfan.

2010-06-09 @ 13:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback