Watch out, here I come

Fy fan för tågbiljetter. Har nu köpt mig en enkelbiljett till Ö-vik. Den jäveln gick på 345 kr. FRÅN GÄVLE. Nej. SJ borde ta och göra sina resor något billigare tycker jag. Helt sjukt att det ska kosta så mycket för att ta sig några mil norrut. Usch usch.
Annars häner inte mycket i mitt liv. Har 1000 saker jag måste göra till skolan, men som jag inte orkar. Roligare att sitta på addictinggames och spela helt sjuka spel. Det nyaste jag spela var
Dont whack your boss. Måste säga att linjalen var bäst på det spelet. Helt klart.
Annars sitter jag och tittar på mangaserie på surfen. Har funnit en ny mangaserie jag kan se på nu. Den handlar om bögar. Säger det till syster som säger "Men va fan Annika. Alla mangaserie handlar om bögar". Men det tycker inte jag. Manga är bäst.
Nee. Man kanske borde packa. Har ju inte ens klätt på mig än. Och jag ska åka kl 14.00 härifrån Sandviken.
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback