Want you in my rear window

Vet ni vad jag precis har kommit på. Jag kommer att för alltid att leva ensam. Jag behöver folk konstant i min närhet. Eller ofta iaf. Är dom för nära för mycket får jag panik. Men jag vill ha någon som alla andra människor vill. Men allvarligt. Se på mig nu. Nu hade jag chansen att gå ut och festa och riktigt parta loss. Men då väljer jag att sitta hemma framför min jävla dator och inte göra ett skit. Men till mitt försvar är jag sjukt trött. Enda anledningen till att jag inte sover nu är för att jag kommer vakna 3 på natten annars. Jag har nu gjort det 2 dar i rad. Blir bara tröttare och tröttare. Och jag som trodde att jag skulle bli piggare efter min operation. Men men. Det kommer nog snart.
Annars var jag på bio idag. Var å såg "Snabba Cash" med Sanna och Alex. Riktigt mysigt var det. Blir så glad när folk frågar om jag vill följa med på saker. Då känner jag mig älskad för ett tag iaf. Men till filmen. Jag tyckte den var helt ok. Har aldrig orkat läsa boken, mest för att den fick så mycket bra resentioner. Men man kanske ska ta och läsa den nu. Hörde av några unga damer (dom var yngre än mig) attboken var mycket mycket bättre. Men så är det ofta. Se bara på "Låt den rätte komma in".
Men men. Skit i detta nu. Nu ska jag borsta mina tänder. Lägga mig till rätta is sängen och se på avsnitt tre på min nya mangaserie jag börjat att titta på. Har itne kommit längre. Och det är j en vecka sen jag såg de andra avsnitten. Om jag komemr ihåg rätt. Sen ska här sovas. Om inte kåren och olles håller mig vaken hela natten igen.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback