Seemed like the real thing

Jag förtjänar en stor, STOR medalj. En pokal iaf. Idag har Annika varit duktig och raderat hela hennes inkorg på telefonen. Alla meddelanden försvann på några sekunder. Det gör lite ont i hjärtat. Vissa av dessa meddelanden jag hade vill jag ha kvar för evigt. Men jag vet att det är omöjligt. Speciellt om jag skulle ta och köpa mig en ny mobil. Så nu är det dags att sluta se på det förflutna och börja skåda in i framtiden.
Annars händer inte mycket. Har 1000 saker att plugga till. Men inget som går framåt. Det enda som går framåt är mina fantasier i mitt huvud. Men dom ska vi inte prata högt om här. Dom behåller jag för mig själv.
Men nu måste jag sluta. Däckar snart av trötthet. Har ingen aning om varför jag alltid är så trött. Men nått måste det ju bero på. Somnar tidigt och vaknar tidigt. Har gjort det sen i torsdags. Men men. Jag ville bara berätta att jag borde få en medalj av någon för att jag är så duktig (och så pratar vi inte högt om att det var Linda som raderade alla mina meddelanden)
Puss Puss

Dagens ord: Herman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback