I can swallow it whole

Oj Oj Oooojj.
Ja vad kan jag säga. Livet leker och Annika är bara glad för allt.
Om ni inte har förstått den än så har Annika klarat sin jävla tenta. Men det hängde på håret, måste jag säga. Men skit samma. Nu har jag klarat av annu en sak till. Så nu är det inte mycket mer kvar så har jag kommit ikapp alla andra i klassen å.
Annars så har de bara vart lugt idag. Köpte mig ett par byxor idag för 250 kr. Fett värt det. Nästan så att man vill gå och köpa sig ett par till. Diggar dom fett mycket. Köpte mig ett par baggyjeans. Köpte mig en söt liten tröja å, med en pandabjörn på. Så jävla äg tröjja. Ögonen sitter precis på brösten. Haha.
Nee. Men jag ville bara prata om pisstentan som jag klarade av till sist. Nu ska jag sova. Ska upp tidigt å plugga i morrn.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback