Here is the money that I owe you

OMG OMG OMG OMG. JAG HAR FÅTT EN BÄBIS. Eller så inte. Men nästan.
Annika har fått en hamster. Och nu ska jag älska den med hela mitt hjärta som en riktig bäbis. Ville döpa min lilla älskling till Hinken. Men det fick jag inte för dom som gav mig hamstern. Så jag får ta deras namn. Men det äger fett det med. Så min bäbis heter Blondie. Kanske ska kalla den för Debbie när ingen hör. Haha.
Annars händer inte mycket. Fast det är det det gör. Idag har Annika gjort grupparbete, skrivit mer på kompletteringen och pluggat till tentan på lördag. Och där emellan har jag köpt grejer för mina sista besparingar (TÄNK PÅ HYRAN IDIOT), lagat mat, hjälpt Linda, städat och suttit alldeles för mycket framför datorn. Fattar fan inte hur jag har hunnit med allt detta idag. Det är ju sjukt mycket som har hänt. Just ja. Fick ju min bäbis med. Men det gick ju på 5 min om inte mindre. Så i morgon är det dags för skola, sen hem för plugg till tentan på lördag. De e satan vad man har att ta igen efter att man varit borta i lite över 1 månad. Så vissa saker prioriterar man mer än annat. Som omtentor, och får världens fetaste komplettering på hur man skriver en projektplan. Men så är ju frågan hur intresserad man är av att skriva projektplan när man går en utbildning för att bli sjuksköterska. Ja de e inte undra på att man får kompletteringar.
Nej. Nu är det dags att sova. Annika börjar bli trött nu. Så det sista för idag. Dagens ord: pärlhamster (hoppas nu att det var en sån)
Pusss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback