Bless the bees and the birds

Vet ni. Nu har jag kommit på ett nytt sätt att skaffa läsare. Om jag skriver ner ord som folk vill läsa om så borde ju min blogg komma upp när man söker. Förhoppningsvis. Så dagens ord får bli: Paradise Hotel. Nu får vi bara hoppas att jag kan stava rätt alla orden också.
Annars händer inte mycket. Kom tillbaka till Ö-vik igår. Alla var så glada att se mig. Känns härligt att få vara älskad ibland. Dom tyckte jag var fin i håret med. Syster min har färgat det. Så bye bye till mitt blonda hår. Nu e man brunett igen. Suck suck.
Men anledningen till att jag skriver idag är för letssingit. Älskar den sidan. När man tar sig dit för att söka någon låt man har hört. Så startsidan dom har älskar jag. Där visar dom olika band, grupper, sångare... som finns. Jag har ju pratat om det förr. Och idag så var det
Madness dom ville lyfta fram lite extra. Älskar det bandet. Eller de 2 låtar jag har hört med dom. It must be love och Our house. Så jävla härliga låtar.
Men men. Nu tänkte jag duscha lite och sedan plugga. Annars kommer Mikael att bli arg på mig. Vi ska iväg å äta lunch snart så. Ska bli kinamat. MUMS. Så jag får väl rappa på lite om jag ska hinna.
Kram Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback