Åh till Magaluf

Cha Cha Bloggen.
Härn sitter jag. Full som ett as. Men inte så full. Har aldrig gått över gränsen ikväll. Känns fett nice.
Har egentligen ingeting att skriva om. Mer än att berätta att jag har varit ute idag för första gången sen mitten på oktober. Jag är kåt som ett as och ingen vill ha mig. Så ser mitt liv ut för tillfället. Och typ ingen ser att jag färgat håret. Eller folk ser det. Det är bara det att jag känner så lite folk att ingen mer kan säga "Oj, är du brunhårig nu". Men det går iaf. Det är bara att le så ler världen emot dig.
Annars så. Folk kan gå vidare med sitt liv utom jag. Jag vill fortfarande att det ska vara slutet på februari 2009. Men det är det inte. Fett irriterande. Varför har jag så svårt att gå vidare med mitt liv? Skrev på facebook idag att jag inte har någe liv. Fick svar från 2 pers att jodå, det har jag. Men nee. Det har jag inte. Hade jag ett liv så skulle jag inte sitta här hemma och hoppas på att få ett ragg så att jag skulle få bort mina frustrationer. Men men. En dag så. Då jävlar. Bara så du vet Linda. Jag kommer att svara jag på att gå på blinddate. Hoppas bara att jag inte kommer att ångra det här efter nu. Annars är livet tipptopp (NOT).
Men nu ska jag sluta mitt fylleinlägg. Hoppas alla andra har det bra iaf. Och jag skrev detta bara för att vädra ut rökdoften från mitt rum. Jag lovar.
Poss <Poss
Dagens ord: Sandvik. Bara för att jag lyssnat på
denna hela dagen.



PS. Kom på att jag borde skaffa en kategori som heter fylleinlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback