We keep the beat



Jag är så glad. Jag är så lycklig. Jag har äntligen fått min efterlängtade DVD. Sprang in på hemmakväll igår när jag var på väg till Mikael. Det ligger ju på vägen till han så det är ju ingen omväg. Letade febrilt efter Happy Tree Friends DVD:n. Jag vet att dom har haft den. Men sen när jag fick pengar var den borta. Eller om ajg bara var dålig på att leta. Det kan ju vara så å. Men igår fann jag den. Så jävla underbar serie ju. Jag älskar den. Och Handy är bäst. Han är så söt. Så nu ska jag titta på Happy Tree Friends dagarna i ända. Tills jag lessnar på det. Haha. Och videon här ovanpå är ju också äg. Det är ju Fall Out Boy som sjunger. Så mitt i videon såå kommer dom. Små och söta som resten av djuren. Förutom älgen. Han är asdryg tycker jag. Har aldrig gillat han. Fast så hatar jag ju typ alla djuren i serien. Är bara Handy och ett fåtal till jag gillar. Men nog om detta nu. Se och njut.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

Haha, det är bra skit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback