Pleased to meet you

Fan vad jag hatar allt just nu. Min säng är helt förstörd så den går det itne att sova i. Hur jag sover om nätterna är ett mysterium. Min hamster är helt cp i huvvet och biter allt den ser (läs mina fingrar). Vi har tenta på fredag jag inte har pluggat till och jag är fortfarande förjävla pissigt jävla sur på en massa människor som jag egentligen borde ha lagt bakom mig. Lägg till på detta att jag får veta av min kompis att jag har hånglat med hennes karl på fyllan å. Och ingen ångest över att få veta det. Jag börjar fundera på vad det är för klaff jag har fått. Det är inte normalt för mig att hålla på som jag gör nu och inte ha något ångest. Innan operationen fick jag ju ångest för minsta lilla grejjen jag gjorde på fyllan. Nu har jag gjort allt och lite till på fyllan och det enda jag tänker är "Jaha. So what". Måste ändra på mig. Visserligen har jag ju ändrat mitt liv lite grann. Ska ju försöka se något snyggare ut till sommaren. Och Mickes diet verkar ganska bra på mig. Visserligen så fuskar jag en hel del. Men för det mesta så håller jag på hans diet. Känns fett bra.
Annars var det OS jag skulle prata om. Nu orkar jag inte det. Kan ju säga att jag ska se hockeyn i natt på tv:n och skulle jag råka somna i soffan så ska jag fan ligga kvar där. Allt för att slippa min trasiga säng.
Nu känns det lite bättre. Det är fan bra att skriva ner sakerna man är arg över. Det försvinner lite av det då. Men nu ska jag sova lite innan hockeyn. Ha det gött allihopa.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

Jag håller på dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback