And our lives are forever changed

Fan vad sur jag är. Jag måste säga att vissa människor här i världen inte borde få kunna tala eller tänka för sig själva. Min älskling Mikael berättade för mig om dig. Hur i helvete kan man vara så omogen och osäker på sig själv. Varför måste man gå bakom ryggen på folk och prata illa om alla. Och prata illa om folk med annat folk som berättar det för en. Hur dum får man vara. Jag säger bara det. Det är skönt att du flyttat härifrån. Får jag någonsin se dig så åker du på en rak höger. Mer förtjänar du inte. Och det du pratar om: "Jag förstår att dom hatar Annika". Vad fan finns det att hata? Jag har inte varit annat än snäll mot dig och detta är vad man får tillbaka. Inte undra på att jag sluter mig och vägrar öppna upp mig för folk. Det är nog bara Mikael som känner till det mesta om mig. Han är min lilla gris. För han är en värre diva än Miss Piggy. Flåt Mikael. Men du vet att jag älskar dig.
Alla hjärtans dag måste jag säga var den bästa i mitt liv i år. Fick en date med Mikael den 5 mars. Då ska vi på restaurang och bio. Värsta daten å. Älskar den karln. Hoppas vi blir vänner för alltid. Det brukar ju sluta med att alla jag känner och tror är mina vänner pratar skit bakom ryggen på mig och försvinner för alltid. Men nu var de inte det jag skulle prata om. Det var ju alla hjärtans dag. Men mer finns inte att prata om. Fick ett mms av Alex och en parfym av Sanna. Så vänner har jag. Bättre vänner än den tiden i livet jag behövde vänner. Själv så gav jag bara en nalle till Mikael. Resten av mina vänner fick bara ett sms där det sotd att jag älskar dom. Men mer behövs ju inte. Allt ska vara så prylfixerat nu. Bättre med känslor.

Idag är det ju även fettisdagen. Gissa vem som inte ätit semlor... JAG. Jag gråter. Man måste ju äta semlor nu. Jag som har hållit mig ända tills idag, och då glömmer jag att köpa en semla. Tror jag ska köpa mig en i morrn. Semla, semla, semla.

Annars händer inte mycket. Var i Sandviken under schlagern. Jävlar vad dom hade pyntat. Dom la ut 2 miljoner kr på den jävla skiten. Eller, inte så mycket jävlar. Annika älskar schlager. Men det var en stor skillnad jämtemot Ö-vik. Jävla schlagernörd jag är. Först ö-vik och sedan Sandviken. Men Sandviken var inte mening. Jag var hos doktorn på torsdagen och då stannade jag till söndagen och fick på så sätt se schlagern hemma å. Och besöket hos doktorn gick bara fint. Träffade ÖL Peter. Vi hälsade på varandra i väntrummet som om vi vore gammla kompisar och tanten som satt där såg helt förskräckt ut. Stackars damen. Och Peter hitta inga fel på mig. Jag var friskare än jag någonsin varit. Det var bara att få upp konditionen så skulle det blli ännu bättre. YAY Annika är frisk.

Men nu ska jag nog försöka sova lite. Kanske ska se lite OS också. Hmm. Ska nog prata lite OS i morrn. Vill prata av mig o mdet å. Men det får bli i morrn. Detta är redan långt nog.
Puss och God Natt

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

Hoppas du blev glad över mms :) Love you, darling!

Postat av: Elena

Tackass Annika :(

kram

2010-02-25 @ 18:31:27
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback