Vart är du någonstans?

Min mamma. Ibland är hon bara för skön. Ringde hem nyss och pappa svarar. Då frågar hon "Vart är du någonstans?". När hon ringer hem. HEM. Hur söt får man bli ibland.

Men det var inte därför somjag skriver här. Det var mer som ett litet ontro. Kollade precis igenom de hetaste hunkarna för 2010 på msn. Och top tre bestod av Robert Pattinson, Zac Efron och Jake Gyllenhaal. Och hur den jäveln kan komma på 3:dje plats är ett mysterium för mig. Men så är jag inte som annat folk heller. Och en annan sak. Det stod ju kommentarer till varenda bild, och det var felstavat och meningsfel och en massa annat. Syster trodde till en början att jag läste fel. Men så var det inte. Jag läste precis rätt. Men så fel kan man ju inte bara skriva. Usch. Annars så tycker jag att andraplatsen kunde få hoppa upp till första. Inte skulle man säga nej till Zac Efron vad han än frågade. Och tydligen har han blivit singer nu å. Grrr (fast ett Johans Glans-"sexigt# morrande hade passat bättre).

Nej. Mer vill jag inte prata om. Ha ett Gott Nytt År allihopa där ute.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback