Elvis isn't dead cause I heard him on the radio

Hmm. Skulle ju skriva inlägg. Ändå sitter jag mest och funderar på vad jag ska ha till rubrik. Så det lägger jag åt sidan tills vidare.

Micke kom och hälsa på nu i helgen. Herre gud säger jag bara. Han och jag kan ju inte bete oss för fem öre. Speciellt inte efter att vi druckit rödvin. Kan ju säga att min fredag var trevlig. Det lilla jag minns av den iaf. Slutade i ren kallabalik. Kanske bara bra att man inte minns något. Annars hade man nog haft ångest som vanligt.
Känns ju bra att Micke kan ta sitt förnuft till fånga och be om hjälp mitt i all röra. Kan ju säga att jag har fått tvätta både det ena och det andra efter i fredagas. Och att få tillbaka madrassen i fodralet är inte det lättaste. Jag och Linda försökte tre gånger innan vi fick skiten på plats.

Ett förnuftets ord här. Drick inte julmust när ni är bakis. Jag hade klarat mig fint hela lördag förmiddag. Jag drack vatten, resorb, cola och saft utan att någonting hände. Sedan drack jag två små klunkar julmust. Det tog mig kanske 1-2 minuter, sedan stod jag och kaskadkräktes på toaletten. Det var det värsta jag varit med om. Helt fruktansvärt. Och stackars Mikael tryckte utanför dörren och frågade om det gick bra för mig. Men de gjorde det. Höll knappt på att hinna in på toaletten och upp med locket. Men allt utom lite hamna i toastolen så...

Annars då. Ja. Vad finns det att säga. Folk förvånar mig fortfarande. Väldans mycket. Men det vill jag inte skriva om nu. Jag har fått prata av mig till både Linda, Alex och Malin. Så det är nog bara Jojjo kvar och sen känner jag mig riktigt nöjd. Behöver inte skriva om det här. Känner mig stolt.

Och en sista sak nu innan jag börjar leta rubrik igen. Angelica (Angelika) jobbade tydligen i fredags. Vilket jag inte minns. Och jag frågar henne hur hon kan bjuda mig på drinkar när jag är så sjukt dräggigt full. Och hon svarar bara att det inte syns. Man ser att jag är påverkad, men inte så till den milda grad jag var. Jag pratade ok, jag vingla inte och betedde mig som vanligt när jag är full. Så tydligen är jag duktig på att behärska mig i fyllan. Inte bra. INTE BRA. Men men.

Minneslista till mig själv. Gå upp kl 8, ring Johanna, städa klart det sista, ta in tvätten, gå på möte och LÄGG DIG OCH SOV NU. (ska vi se om det fungerar)
Ha de gött allihopa.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback