The boy could sing, knew how to move, everything.

Det är morgon och jag är vaken. Somnade nån gång efter 4 inatt och vaknar innan 7. Lycka till att jag kommer att klara av den här dagen. Jag som ska till Valbo idag och handla julklappar. Får väl åka till Fru Nilsson i morrn och fortsätta leta om jag skulle svimma på köpis idag. Haha.
Såg en bild på fb idag på min klocka. Mina kära lilla Elvis klocka. JAG SAKNAR MIN ELVIS KLOCKA. Den har försvunnit. Varit borta i över 2 år nu. Jag undrar vad som har hänt med den. Om mina föräldrar krashade den i golvet och inte vågade säga någonting för att dom vet hur arg jag blir. Eller om dom har plockat ner den och glömt vart dom lagt den. Det finns ju ett oändligt antal förklaringar till varför den är borta. En sak är då säker. Jag vill ha tillbaka den. Jag som lämnade den hemma för att jag inte att den skulle gå sönder i Ö-vik. Snyft.
Har gjort ett till litet test idag. Vilken parfym som passar mig bäst. Och jag måste säga att det stämde rätt så bra den här gången. Inte lika dumt som med sminket. Lyssna på den här förklaringen: "Syrlig och härlig. Din doft är fräsch, lätt och komplex samtidigt. Den hintar om oanade djup." Ja. Och parfymen då. Det ska vara en med frisk citrus. Och de stämmer nog. Mina parfymer luktar alltid gott. Fast det kanske inte är så konstigt. Man köper ju inget som luktar äckligt. Haha.
Nä. Man kanske ska försöka vakna. Bara för att man vaknar innan kl 7 betyder det ju inte att man är pigg. Kaffe kankse. Ha de bra allihopa.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback