Mitt hjärta värker och ögonen tåras

OMG.
Jag är helt i extas. Hittade precis Power Puff Pinglorna målade i mangaform. JAG ÄR KÄR. Så jäkla sött ju. Fast så är ju PPG gjorda av socker, peppar och salt och allt som är snällt. Kan ju inte bli bättre.

Annars tuffar livet på som vanligt. Fick besök idag av sötaste Mikael. Känns skönt att ha han här så att vi kan ha lite gilrtalk. Bara han och jag och en flaska rött. Som vanligt.

Händer inte mycket annars. Fick ett oväntat telefonsamtal ifrån Fadime nyss. Hon ska också komma och hälsa på. Men inte till mig då. Är bara Mikael som kommer på besök till mig. Har flyttat in en Dennis i korris nu å. Han är snäll. Så det kommer nog att gå bra. Fasar bara över dom 2 tjejerna som ska komma efter jul. Tydligen så är dom riktiga grisar. Kommer ju aldrig att hålla. Det håller ju knappt nu. Eller jo. Nu ljög ja. Det har varit riktigt snyggt i korris nu sen alla turismare och socionomer försvann. Nu låter det som att dom är jättestökiga. Men det är dom inte. Det är bara lättare att hålla snyggt när det är 6 pers kvar i korris. För det är stor skillnad på 6 och 13 pers. Tro mig.

Nej. Men jag ska väl sova snart. Ska leta på lite PPG i mangaform så att ni får se. HAHA.
JAG ÄR SÅ  KÄR (i PPG)




Titta vad fint. Jag är så glad. Och jag hittade med. HIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback