Jag känner mig kåt...

Inte alltid men emmelanåt.

Ja. Vad ska jag säga. Sitter i bibblan och "pluggar". Det går ju fin fint. Men jag har funnit mig en artikel och har skrivit ner den. Det är ju ett litet + poäng i alla fall. Tycker jag.
Lilla Linda sitter framför mig hon å. Undrar hur de går för henne. Det hon har pratat om är inköpslistor och huvudvärk den senaste timmen. Men jag tror hon har bättre självbehärskning än vad jag har. Vad jag tror i all fall.

Vad jag upprepar mig nu. Usch Usch. Inte bra. Christina kommer att döda mig. Läraren.

Nu kom en bra låt på Spotify. Fasst det har de ju gjort dom senasate 2 timmarna. Min lista jag lyssnar på så...

Nej. Jag får väl fortsätta att skriva rapporter nu. Annars kommer jag aldrig att bli färdig sjuksköterska. Och det vill man ju. Kankse. Inte alltid det känns så lockande att fortsätta med dom lärare och elever som finns.

Vad jag är negativ nu. Nej. Det kanske är dags för mig att få ett ligg nu. Kanske muntrar upp mig lite från mina negativa tillvaro.

Ha de gött alla.

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback