Is it hard understanding

Jag måste leva i en dröm. Jag vet inte hur de fungerar. Sitter i vardagsrummet nu på morgonen med syster. Säger till henne att jag vill se MCR för att det var så länge sedan. Zappar lite mellen MTV och MTV-Rocks. Ser på 3 from 1 på MTV, går gör te, kommer tillbaka och gissa vad som är på tv:n. Gissa. Jag tror ni kan görat. Om ni inte kan så kommer ju MCR. Börjar med nyaste videon "Sing". Sen kommer "Welcome to the Black Parade" och slutar med "Famous Last Words". När vi sitter och tittar på den så säger vi hur länge sedan det var man fick se slutet när Bob inte klarar av hettan något mer, svär och springer därifrån. Jag vet inte. Men gudarna måste vara tokiga idag. Jag fick se det slutet. Vet inte vart jag befinner mig för tillfället. Fattas bara att jag ska få ett frieri idag å. Fast de vill jag inte. Så de kommer nog inte att ske.
Nu är de dags för te. Ville bara skryta lite. Ha de gött alla.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback