Green Green Grass of Home

NÅN HAR LÄST MIN BLOGG.
Tjohoo. Så här glad har jag inte varit på länge. Finns det folk som tycker de här är bra?
Träffa Lollo idag med. Va skönt det var att träffa nån som man inte sett på så länge och som man har saknat som satan. Och lite avis hon blev när hon fick höra hur mysigt vi har haft det i korris utan alla socionomer och turismare. Det har varit ett helt annat korris. Värsta nice.

Nä. Men jag var bara lite glad att nån söker sig hit till mig. Och läser om min sjukt tråkiga vardag. Läste nån bloggare som skrev att man inte ska uppdatera för mycket och att man ska bara skriva om man har något att säga. Och sen sa hon att hon uppdatera sin blogg kanske fem gånger om dagen. 5 JÄVLA GÅNGER OM DAGEN. Vem fan har något att säga fem gånger på en och samma dag? Inte jag i alla fall. Måste leva världens minst händelserika liv. Fast så söker jag inte efter spänning heller. Jag blir glad när den kommer.

Nu kanske man ska sova. Säga god natt till Dennis och syster. Och på tal om syster. Hon har ju varit jättesocial idag. Suttit framför datorn och spelat sitt HP spel som jag gav henne i julklapp. Men de e ju trevligt att hon gilla det.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback