God Jul

God Jul alla glada ute i cyberspace.
Nu sitter familjen Fahlander och väntar på att klockan ska gå. Alla i familjen (utom jag) fick nån knäpp efter maten och bestämde sig för att vi ska gå till kyrkan nu till natten på midnattsmässa. Men jag undrar vad det är för en midnattsmässa när den börjar 23.30.
Annars har julen varit kanon. Jag har fått en massa underbara julklappar. Bla en stavmixer. Så nu ska jag göra en massa gott. Har ju både vanlig mixer och en stavmixer nu. Hoho.
Annars har jag världens problem. Fråga mig inte avd som har hänt. Jag vet inte hur de har gått till. Men mina bröst. MINA BRÖST. Jag kan knappt andas i klänningen jag nu har på mig. Och syster påpekar konstant att dom håller på att trilla ur. Men de gör dom inte. Dom sitter fast som satan. Men ni måste se  dom. Ser ju ut som jag har pumpat ut dom till max med en massa skit. Men det är mina egna. Det lovar  jag. Inga pklastikoperationer här. Fast snart kanske. Mina läppar syns ju inte. Fast de kanske inte behövs nu när mina bröst har tagit över.

Sen har jag funderat på en till sak. Jag har problem. Massa problem. Jag ska ut och köpa julklappar till alla mina kompisar nu. Och de kommer bli paket till Dennis, Jocke, Linda, Robert, Emma, Alex, Mickie och Sanna. Som ni ser är de en hel del. Va fan ska ja köpa till alla? Jag blir helt nollställd. Finns inte plats i min hjärna att komma på paket till så många människor. Finns inte på kartan. Och sen kommer säkert en massa annat folk att köpa saker till mig. Då vet jag inte vad jag ska köpa till dom. SUCK. Bara en massa problem. Men men. Nu är det jul. Räcker inte det att ge kärlek. Det hade ju varit det bästa. Kärlek till alla man känner. Haha. KÄRLEK TILL ALLA PÅ JORDEN.

Nu måste jag nog sluta. Tröttheten börjar ta över och jag måste bättra på min makeup innan jag far till kyrkan. Ser hemsk ut. Och sen kanske jag måste ändra på uringningen å. Den om nån får en ju absolut att inte bli insläppt i kyrkan. Och bäst av allt. Syster och jag har bettat med föräldrarna om det är mycket eller lite folk i kyrkan. Den som förlorar måste betala kollekten. Hur kul är inte det på en skala. Jag tyckte det iaf. Haha.

Men men. Vi höres alla glada.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback