För jag har bara snö hos mig

Ja. Då är det dax... bam Bam BAM...
Annika ska lägga ut foton i sin blogg som hon har tagit själv. Tycker jag förtjänar en applåd.

Då så. Första fotot här. Ett snöigt Sandviken. Och jag lovar. Det är så mycket snö som det är på bilden. Syrran och jag tog oss en promenad nu i vintermörkret. Kände att jag behövde det efter all julmat. Vi gick mot stensätra, svände av mot Trebo, orkade inte gå till vägen och pulsade oss genom meterhög snö över åkern. Fy fan säger jag bara. Aldrig mera pulsa i sådan snö. Det var det vidrigaste jag varit med om. Och syrran gick bakom mig och skrattade. Den ssträckan som vanligtvis tar 15 min att gå varma sommardagar tog oss 40 min att gå nu. Vi hade snö upp till höfterna. Det var hemskt. Usch Usch



Och andra bilden här. Oj oj vad jag är duktig. Det är från julafton. Så att ni kan få se hur "fin" jag var. Eller fin och fin. Jag vette 17 hur jag har fixat makeupen. Maskaran låg vackert svart under mina ögon och mamma reta mig för att vara emo. Eller om det var syrran. Sen vet jag inte om det syns. Men mina bröst. MINA BRÖST. Kolla in dom. Jag tycker dom ser onormalt stora ut. Men vem vet. Kanske bara jag som inbilalr mig saker.



Nä. Men då var de dags för film.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Elena

Tycker att du har snygga BH-bröst :)

oh, btw,
ovikgenomlinsen.wordpress.com

2011-01-17 @ 21:41:57
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback