Are you ready, are you ready

Jag är klar. Nu har jag handlat alla presenter jag behöver. Allt är klart. Vet ni hur skönt de är? Fett jävla nice. Och pappas fina komentar till mitt utlåtande om att jag har handlat klart alla mina julklappar nu "Jasså. Jag köpte mina innan jul". Så dum ibland. Väldans dum.

Nä. Annars var det inget mer. Jag är bara så glad att mina klappar är klara. KLARA. Och jag har köpt till allihopa. Försökt att ringa Patrik idag med. Men han vill inte svara. Då får han skylla sig själv om han får gråa hår. Haha.
Och så slutar jag inlägget med en MCR video. Vad annars. Tyckte det var ett tag sedan jag la in en video. Fast de e ju typ de enda jag gör. Så se och njut så tar jag för mig lite kaffe.

Puss Puss



(hitta ingen annan version av den videon jag ville ha. ha överseende)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback