So this is who I am

Ja. Då har jag lagt solle bakom mig. Och aldrig mera solle kan jag lova. Fy fan vad jag hatar det stället, och sjukhuset med all dess personal. Men mest av allt hatar jag lärarna från skolan. Dom kan kö vissa av dom och jag skulle inte känna mig dålig alls. Nej, nu ska jag dräka mina sorger, nästa helg. Har praktik denna. Blä.
Men nu ska va prata annat. Har hittat en tattuering jag vill ha. Fast utan nål och stygn på sidan. Men hålet på mitten ska vara kvar.

Sen pratade Linda om att jag skulle tattuera in en kaffeböna istället. Men det tror jag inte. Det påminner om ett kvinnligt könsorgan.

Så ni kan ju berätta vilken jag ska ha. Men jag satsar på hjärtat.
Nej nu ska jag vara lite social med Malin. Och i nästa inlägg ska jag berätta om hur jag är. Enligt personalen i solle då.
Ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback