En natt med henne är nog den största skatten

Jaha. Vilket jävla liv man lever. Nej. Jag måste göra något. Tänkte skriva ner de som folket i solle tyckte att jag var. Men jag orkar inte nu. Har precis haft det trevligt i sängen och fått en underbar ryggmassage. Hoppas på att ryggen kommer att hålla i morrn. Nu ska jag snart sova. Är sjukt trött. Men så går jag upp 5.30 om mornarna. Förutom i morse då när jag vakna strax efter kl 6 nån gång. Känns ju bra det. Men jag kom inte sent iaf. Tur det. Men nu borde jag ju sova gott iaf. Ska bara prata lite med Malin först eftersom Linda inte vill. Elaka hon.
Men men. Nu har man fått haft det lite skoj i sängen och man känner sig trött efter en hård arbetsdag. Nu ska jag väl fasiken kunna somna tidigt iaf.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback