Again and again till I get it right

Sista veckan på praktiken idag. Åker tillbaka till solle om några timmar. ag vill inte. Det är underbart att ha praktik och så. Men det är ju så jävla mycket press på en. Och lärarna från skolan gör ju det hela inget lättare. Bara gnäll och skit hela tiden. Nej. Jag tror jag hoppar av nu. Inge motivation till någonting.
Familjen var här i helgen. Jag fick påskägg av mamma. I den låg två deos. Tack mamma. Jag behövde dom. Mina andra är slut och jag har inte orkat köpa mig en ny. Haha. Sjukt lat tjej.
Annars händer väl inte så mycket. Hjälpte Malin med lite läkemedelsräkning idag. Blev helt chockad när jag klarade det. Det är ju lite över ett år sedan som vi hade läkemedelsräkningen. Men efter ett tag så trilla poletten ner. Sjukt skönt. Borde ju egentligen plugga jag med. Men som jag sa tidigare så har jag tappat all motivation. Precis all. Finns inget roligt att göra mer. Allt är bara grått, trist och bajs. Mogen är jag också. Jajjemensan. Nej. Jag kanske måste ta mig en öl. Det är väl det som är felet. Jag har inta varit ute på ett tag. Fast det är ju bara bra. Ja jag vet inte vad som har fått mig så dyster. Måste göra något som får mig glad igen. Men det kommer väl inte att funka. OCH LINDA NEJ. DU FÅR INTE HJÄLPA. JAG VET HUR DET KOMMER SLUTA.
Aja. Nu ska jag klä på mig och gå på jakt efter nässpray och halstabletter. Annika har varit sjuk sjuk nu i en vecka. Kanske därför man är dyster.

För att detta inlägg inte ska bli allt för negativt så lägger jag in en låt som jag dunkar dagarna i ända.

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback