Va f.........

Minne minne. Skulle ju peta in att jag i samtalet med Lisa där kollade öppettider m.m på paradisbadet. Då fick jag fram en sida som visade sveries bästa äventyrsbad. Och vem tror ni delar 5:te platsen med paradisbadet?? Jo. Sandvikens egna stolthet Parkbadet. Hahhaha. Stort skämt. Det är ju nästan rivningsobjekt nu. Eller kanske inte. Jag har inte varit där på... oj... 8 år. Så l'nge sedan trodde jag inte det var. Man kanske ska dra dit en dag när jag är hemma nästa gång. Fast vad jag minns av det stället så är det astråkigt. Men pratar man med annat folk som varit där så minns dom det som jätteroligt.
En annan sak jag vill berätta. ANNIKA HAR HAFT EN BESÖKARE PÅ SIN BLOGG. MOAHAHAHAHAH. Det tar sig, det tar sig. Snart kanske nån till vill läsa denna mycket mycket tråkiga blogg. Men det är inte mitt fel. Jag kan itne få in videosar i min blogg något mera. Jag är jättelessen. Nån som vet hur man gör får gärna hjälpa mig. Nu ska ja sova iaf. Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback