jag är vacker, fri och vild

Vilken jävla dag. Vaknade av ett sms från Lisa där hon säger att hon inte orkar simma. Inte jag heller skickar jag tillbaka och somnar om. Fy fan för att sova dåligt. Men men. Jag kom i tid ur sängen och åt frukost och tog mig till skolan. Men de va fan inte lätt. Halva tiden i skolan satt jag och försökte hålla mig vaken. Men det är inte lätt när ämnet är vätskebalans och syrabasbalans. Så jäkla långrandigt det kan bli. Får försöka läsa mer om det i boken. Sedan var det lunch som jag åt hemma hos Linda. Fick en liten promenad innan lunch också. Det är fan bra att känna folk med djur. Skola igen efter lunchen. Men nu hade vi en lärare man orkade lyssna på iaf. Hon malde på och malde på och det enda man kunde göra när hon prata var att skratta. Hon var kung på att tala inför folk. Hon måste ha haft höga betyg i Svenska C. Fast kanske inte. Jag skulle också haft höga betyg i Svenska C om det inte vore för att jag är så sämst på att skriva. Efter den föreläsningen skrev jag ut lite papper i datasalen och gick ut. Gick emot Linda och hör någon ropa bakom mig. Vänder mig om och pang så står du där mitt framför mig. Man får inte skrämma stackars små flickor sådär. Men det var roligt att träffas igen och få prata. Glömmer hur lätt det är att prata med dig. Jag saknar det. Men jag är för feg för att börja. Satan jag måste börja bygga lite på mitt självförtroende här. Men men. Det roligaste händer när Linda och jag är på väg hem, då Linda lite försiktigt viskar "Vem var det Annika?" Ja du Linda. Den frågan gjorde hela min dag. Efter kramen jag fick av dig då. Dom kramarna lever jag länge på ska du veta.
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Jag simmade som en galning i 30 min idag efter skolan. Men det är ju faktiskt lika bra som att simma 30 min före skolan. Och så har jag varit på promenad med Linda efter simningen. Vi var ute i 2 timmar med Kila. Fatta om jag var trött när jag kom hem. Och när jag kommer hem är det myskväll i soffan framför tv:n med korris. Så det har varit en riktigt underbar dag. Helt fantastiskt. Och det bästa på hela dagen var att få träffa dig. Även om det så bara var för 5 min så är det ändå helt underbart. Fan jag måste skaffa ett liv. Men men. Ha det så gott allihopa. Nu ska Annika för en gångs skull försöka att lägga sig tidigt. Natti natt.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback