I needed time to think, to get the memories from my mind

Jahapp. Då var det dags igen. Har fått tid för min operation nu. JAG VILL INTE. Jag storvägrar skriker och gråter. Men ingen ser. Och inte hjälper det att vissa personer i korridoren vägrar att lyssna och gör allt för att verkligen förstöra för mig. Inte för att jag tror att dom tänker så mycket på hur jag vill ha det. Och jag tror inte att folk förstår det heller. Men jag vill verklilgen inte att folk ska kasta saker från balkongen. Det ser så ovårdat ut redan som det gör utanför balkongen. Varför göra saken värre? Och jag brusar upp för det och skriker. Men jag blir så arg och lessen när folk inte lyssnar. Jag tror att min operation har lite med detta att göra också. Jag orkar inte mer. Orkar inte alls. Jag hoppar från den jävla balkongen vi har snart. Bara jag slipper allt jävla gnäll på allt. Det är ju ändå bara jag som gör fel, oavsett vad jag gör. Man kanske borde hänga sig istället. Pappa skicka brev till mig å. Där i låg min studieförsäkran. Inte undra på att jag aldrig fått några pengar från CSN. Svårt för dom att skriva dit en kråka som är oläslig. Fick lapparna om den där jävla operationen också. Ska fylla i över 5 sidor om saker som är helt orelevanta. Ofta det är intresant att veta hur jag bor för att göra en jävla hjärtoperation. ÅÅÅHHHH. Jag är så sur, arg, förbannad och irriterad idag. Hela korridoren har gått omvägar runt mig. Men ibland måste jag också få vara arg.
Nää. Nu ska ja se på porr (fråga olle). Vi ses sen när jag förhoppningsvis är mindre arg.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback