And I want, and I need, and I lust

Vilken dag det har varit idag. Skulle ha pluggat. Men det är så mycket roligare att göra allt annat. Städa, plocka dona och sitta vid facebook och inte göra ett skit. Men i morrn. Då jävlar. Då får ni slå mig om jag inte pluggar. Det lovar jag.
Idag har vi i korris varit megaduktiga. Tarzan-frysen har fått sig en omgång. Så nu tog vi allt ifrån den. Kastade över hälften som låg i den. Frostade av den. Skurade den skinande ren. Ställde in citron i den i hopp om att den ska sluta lukta. Så i morrn får vi se om frysen vill sig eller inte. Men jag hoppas att den slutar stinka apa. Det är hemskt vad den luktar. Men folk som inte var där inne sa att det luktade mindre för varje gång de kom in. Jag å Alex kände inget. Vi stog med huvudena i frysen och skurade tills fingrarna blödde nästan. Men jag hoppas nu. Hoppas hoppas hoppas att lukten försvinner. Sen prata vi om att vi ska städa ur förrådet också. Det är rena sopstationen nu. Ligger en massa lampor, madrasser och annan skit som bara tar plats där inne. Usch usch. Men det får bli någon annan helg. I morrn är det ju dags för frys nr 2. Och om vi fick ihop 1 hink med vatten och is ifrån Tarzan-frysen så borde vi få 2 hinkar från köks-frysen. De e satan vad med is det är i den. Sen ska vi nog dela upp den frysen så att alla får ett fack i den. Ock så ska vi kasta allt som inte hör hemma någonstans. YAY. Våran korris håller på att bli vacker.
Annars tänkte jag bara berätta minnen. För i veckan när jag satt i köket och tittade på tv medan jag åt frukost så zappade jag mig till MTV. Där så spelade dom
Billy Talent - Fallen leaves. Vilka minnen som kom. Först "Den här låten är inte så dum" till "Dom är fett bra live" till "Just ja. Jag har ju sett dom live". Och då börjar man att le, jättestort. Men inte fanns det någon ute i köket man kunde skryta till/åt. Men det gjorde inget. Annika kommer nog alltid att le till den låten. Och efteråt kom ju en annan låt som jag nyss har funnit. Den är också så sjukt härlig. Och inte nog med att låten är bra. Gruppen som sjunger heter Hockey. Ah. Livet är bra rättvist ibland.
Men men. Nu måste jag sova om jag ska orka mig upp i morgon för tvätt kl 8 på morgon och plugg hela dagen. Så vi höres
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

fin blogg, annikadarling <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback