I get the same old dreams, same time every night

Är hos Micke nu. Snor hans dator medan han är på skolan. HAHAHAH.
Nee. Jag är snäll. Har installerat min cam på hans dator. Men den är lika dålig här som hemma. Jag förstår inte varför den ska vara lila och grön istället för färgglad som alla andra. Bilden man får av camen då.
Hade skrivit jättemycket om vad jag gjorde i helgen. Sen skulle jag fixa in en video. Min syster berätta hur man gjorde. Men då försvann allt jag skrivit, så då sket jag i att lägga in ett inlägg på bloggen. Man blir så trött när sådant händer. Men helgen i korthet då. Sov inget, sov för mycket, spela bowling, grät en massa, åt god mat och slappa hela söndagen. Så det var väl allt. I korthet då. Och väldigt ihopblandat i en enda röra.
Men men. Nu måste jag hem. Ska till sjukhuset snart. Satan vad roligt jag har varje dag. Alla är jättesnälla och låter mig få göra allt möjligt. Satt kateter igår. Det va läskigt. Men jag klarat :D:D
Ska försöka lägga in en film från Mickes dator. Se om det går. Annars får syrran komma hit och visa. Det är ¨så att jag kan betala hennes biljett hit.
En sak till innan jag slutar. Jag har köpt ett Wii. Satan va kul jag ska ha nu.

Nee. Det ville sig inte med video. Jag får väl
länka vidare den. Så jävla underbar. Hörde den när jag vaknade på måndagsmorgonen. Precis sådant man behöver.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback