Fall to the ground and I wake up

Jag är så lessen. Eller varit rättare sagt. Skulle installera nytt virusskydd i söndags för att datorn har varit lite hängig den senaste tiden. Då måste man ta bort det gamla man har. Sagt och gjort så gjorde jag ju det. Sen gick det inte att göra ett skit med min dator. Den tog bort precis allt jag gjorde. Esa i korris kom in och försökte få liv i min dator. Men det ville sig inte heller. Ikonerna försvann och pop-up sidor till 1000 kom upp. Så i måndags traskade jag lete lessamt till dataaffären här i stan. Fråga inte vad den heter. För det kommer jag inte ihåg. Men dom tog min dator och idag ringde dom och sa att den var klar. Och nu fungerar den nästan bättre än när jag köpte den. Men han som ringde sa att det var en förbaskat massa virus i min dator, att det nästan var rena undret att den fungerade och att jag borde tänka på att skaffa ett virusprogram. Men då svarade jag att det var ju precis det jag höll på att göra när den dog. Men men. Det hela slutar lyckligt i alla fall.
Träffade Monica idag. Hon berättade att ajg skulle skita i alla tentor som jag har och trycker på mina axlar. Det jag måste tänka på nu till framtiden är att bli frisk. Hälsan före skolan som hon så snällt sa. Så det känns skönt. Har väl lite mera att skriva än mina kompisar. Men skit i det. Jag kommer ju vara borta i 2 veckor nu framöver. Fan vad jag hatar mitt hjärta. Nu har jag börjat gråta till allting också. Grät inför Monica och min huvudhandledare idag. Men jag orkar fan inte med en operation nu. Jag tror jag skulle må bättre utan en. Fast det är ju ganska roligt när man är ute på VFU och säga att det har jag gjort och det har jag gjort så det slipper ni berätta vad det är för någe.
Nee. Mer var det väl inte jag ville säga. Ville bara berätta om min älskade ä'lskling som varit borta i hela 3 dagar. Fan vad man känner sig lost och ensam utan sin dator. Man blir helt förstörd och undrar vad man ska göra. Men nu är den hemma igne och jag är glad.
Nu måste jag sova. Trött som satan. Natti natt
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback