You've got me turning up I'm turning down I'm turning in I'm turning round

Vilket jävla liv jag har. Eller rättare sagt. Jag har inget liv. Borde försöka skaffa mig ett.
Sitter och pratar med mina vänner jag har här i norrland och säger att det spelar ingen roll vad som händer mig. Folk bryr ju sig ändå inte om om jag skulle ligga halvdöendes på marken. Och då blir dom arga och sura och säger att dom jämt tänker på mig och mitt lilla hjärta. Men det vill jag inte. Det är ju trevligt att höra att folk tänker på mig och att jag inte orkar. Men jag vill inte höra mera om det jävla hjärtat. Börja tänka på mig istället. Kunde jag så skulle jag slita ut mitt hjärta och leva utan det så att man slipper allt dravvel ifrån folk. Och det med att tänka på mig. Det är det fan inte någon som gör. Jag får aldrig vara med på bilder folk lägger ut eller blir nämd ens i ett blogginlägg. Jag vill också vara en i mängden. Men det blir nog aldrig så. Det är ju så synd om mig så mig kan man ju inte nämna. ÅÅHHHH. Varför kan inte jag få ha lite uppmärksamhet ibland som inte handlar om mitt jävla hjärta. Snart hoppar jag från min balkong.

Min kompis fyller år i morgon. Så dom har fest nu. Jag får vara med jag också. Men jag är sur och sitter här istället. Ellinor kom nyss å knacka på. Vi gav Alex hennes födelsedagspresent. Hon blev jätteglad. Vi köpte en vattenpipa åt henne. Jag vill också ha. Men det får jag väl aldrig. Fick ju inte ens en födelsedagsfest som jag ville ha. Gjorde tårta och bjöd folk. Men så blev dom sura på att den aldrig blev klar och sen för att den bara rann. Och när man förklarar att den måste ju kallna först så blev dom ännu surare. Och så var det ingen som förstod att jag ville ha en liten liten fest bara för mig. Nee. Jag får nog aldrig ha kalas. Nu gråter jag också. Stackars Alexandra. Men det är ju tur att jag sitter här alldeles ensam och inte är ute med alla andra. Jävla Micke. Han som drar upp alla hemska minnen och känslor ifrån mig så att jag bara sitter och gråter.

En lite rolig sak mera innan jag avslutar detta inlägg. Allt ska ju inte bara vara i misär. Gick in på letssingit och såg att de skrev om AFI. Älska AFI. Här får ni också
läsa. Nånting som gjort mig lite glad i hjärtat idag. Ungefär så glad som jag blev när jag gjorde av med 447 kr på H&M. Fan vad lessen man blir när man ska betala för alla kläderna man vill ha. Och denna gången var det 2 tröjor och 2 tights. Det va ju inte ens mkt saker.
Nee. Nu är det dags att avrunda detta. Hoppas ni har en bra dag iaf.
Puss Puss




En bild på AFI så att ni vet hur de ser ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback