Totalt ointressant

Har kollat igenom min blogg lite snabbt nu. Finns ju för visso inget annat sätt att kolla igenom min blogg på. Och jag har kommit fram till att det inte står någonting vettigt i den över huvud taget. Antingen så fjantar jag bara runt, eller så är jag full som ett as och man kan knappt läsa vad jag skriver. Jag hoppas att det inte finns nå mycket personer här i världen som läser min blogg. Men de tror jag inte. Annika skriver ju på svenska, och det finns inte så många här i världen som kan svenska. Bara några miljoner. Och det är faktiskt inte så mycket med tanke på att det bor 6 miljarder (hoppas jag har rätt. annars skäms Annika) människor på detta klotet.
Ska väl skriva någonting intressant i alla fall. Så att ni får läsa någonting som innehåller något i denna blogg.
Annika hade lektion på KTC (Klininskt Tränings Centra/um nånting tror jag) idag. Där fick vi lära oss att ta venprover. Det var jätteroligt att sticka nålen i plastarmarna. Men de hade varit häftigare att sticka människor. De e stor skillnad att sticka plastarm och riktig. Men vi får inte sticka på varandra så. Men jag fick stasa Elenas arm i alla fall och känna efter venen som man ska sticka i. HIHIHI. Annika stod bara och skratta när jag fann den, och Elena bara "Göm alla nålar". Men jag hade faktiskt inte tänkt å sticka henne. Det hade varit elakt.
Men men. Nu har jag fått gnälla lite igen. Som jag gör för det mesta här på denna blogg. Ska nog göra en ny och försöka skriva lite vettigare saker i den. Men det kommer aldrig att bli av. Tro mig.
Men nu måste jag sova. Ska traska till KTC kl 8 i morrn bitti.
Sov så sött allihopa.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback